Ako som zažila svoj prvý Waterdrop moment

Poviem vám teraz príbeh nápadu.

 Ako to všetko začalo? Martin lietal často lietadlom a vždy dostal na výber vodu, limonády s cukrom alebo džús. V jeho nabitom kalendári nebol čas na prípravu kvalitného jedla alebo pitia. Zamotal sa tak do kolobehu fast foodov a nekvalitných potravín, či nápojov plných chémie. O produkcii plastu ani nehovoriac. Napokon si povedal, že to predsa musí ísť aj inak a napadla mu myšlienka kapsule bez konzervantov a bez cukru. Od myšlienky až po prvú kapsulu, cesta trvala dva roky. A nebolo to jednoduché. Investoval nielen svoje úspory, bol do toho tak pohltený, že svojím nadšením nakazil aj svojho brata a taktiež dizajnéra z jedného londýnskeho štúdia. V trojici sa to lepšie ťahá a tak títo nadšenci sformovali začiatok lovebrandu, ktorý v súčasnosti funguje už takmer po celej Európe.

Na začiatku myšlienky stál vizionár a človek, ktorý vtedy ešte len značke Waterdrop pomáhal s obalovými materiálmi a s vývojom balenia. Miroslav Hanák chcel šíriť myšlienky waterdropu aj v Česku a pretože má svoju vlastnú firmu....

Vstúpila som do hry aj ja. Vo chvíli, kedy som z presvedčenia dávala výpoveď a chcela hľadať spoločnosť s ekologickou víziou, spoločnosť so zodpovedným prístupom a s produktom mne blízkym. Do waterdropu som sa zamilovala trikrát. Prvýkrát vtedy, keď som počula myšlienku redukcie plastového odpadu, ekológiu transportu, pestovanie potravín a chránených dielní. Druhýkrát, keď som uvidela dizajn výrobkov a premyslenosť výroby. A do tretice, keď som privoňala k rozpúšťajúcej sa kapsuli a ochutnala. Nebudem vám klamať, myšlienka „lepšieho šumáku“ v mojej hlave bola. Ale to, že zažijem svoj prvý „waterdrop moment“ som nečakala. Ovocná vôňa a chuť ma skrátka dostali do hry.

 

Prvou obrovskou úlohou bolo vedľa vybudovania fungujúceho e-shopu, taktiež vybudovanie kvalitného tímu, ktorý bude zažívať svoj waterdrop moment každý deň. V Česku sme malý kolektív a o to dôležitejší je každý jeho člen. Snažili sme sa vytvoriť stabilný tím plný pozitívnej energie. Podarilo sa nám však niečo iné, niečo, čo sme ani nečakali. Za rok a pol fungovania v Česku, v kalendári waterdropu vznikol celkom nový vesmír fungujúci podľa svojich pravidiel. Vesmír, v ktorom sa tešíte na nový deň a na ďalšie objavovanie. Vesmír, v ktorom je naozaj všetko možné.

 

Waterdrop je produkt, ktorý má zmysel. Porovnajte sami výhody a nevýhody ochutenej vody v plaste a kapsule waterdrop.

 

Zloženie, ingrediencie

Množstvo odpadu

Výroba a ekológia výroby

Preprava do obchodov

Doprava k vám

Cestovanie lietadlom, vlakom, autom...

Vhodnosť pre deti, tehotné či dojčiace

Vhodnosť pre diabetikov

A množstvo ďalšieho ...

Zanechaj svoj komentár

Všetky komentáre sú pred zverejnením schvaľované