Vitaj, KOKO PIÑA!

Čo predstavuje KOKO PIÑA?

KOKO PIÑA je stelesnením slnka, vánku a všetkého letného – relaxu a chvíľok s ľuďmi, ktorých máme radi. Sladká chuť kokosu a ľahko kyslého ananásu ti každým dúškom pomôže lepšie precítiť najobľúbenejšie obdobie roka! Rovnako, ako každá naša príchuť, má aj KOKO PIÑA svoje vlastné motto: „Drink More Water, come together."

Príchuť navrhnutá našou komunitou

Ako sme už spomenuli, KOKO PIÑA bola vytvorená v spolupráci s našou waterdrop® komunitou. Ako to všetko začalo? Začnime od začiatku - prečo sa táto príchuť vôbec zrodila?...

- Po prvé, komunita, ktorú sme okolo našej značky vybudovali, je pre nás veľmi dôležitá. Jej spokojnosť bola vždy jedným z našich hlavných cieľov (máme na to dokonca celý tím!).

- Na príchuť vytvorenú komunitou sme mysleli už dlho, mnoho z vás sa na to už párkrát pýtalo. A to je len dobre, pretože...

- Naša komunita je neskutočne kreatívna! Či už ide o ilustrácie, personalizované fľaše alebo piesne. Niekoľkokrát nám dokázala svoj tvorivý talent a tak nebol dôvod prečo tento sen neuskutočniť – ruka v ruke s našou komunitou.

Ako: Kreatívny proces

Krok 1: Aké boli naše možnosti

Aby sme zistili aké preferencie v rámci ingrediencií má naša komunita, prešli sme jej návrhy na príchute, a následne sme tieto informácie odovzdali nášmu výrobnému tímu.

Krok 2: Výber chutí

Za pomoci našich tímov sme vytvorili zoznam asi 20 ingrediencií a voilà! Prišiel čas odhaliť projekt našej komunite, aby mohla hlasovať o 3 najobľúbenejších príchutiach zo zoznamu.

Aj napriek tomu, že niektoré kombinácie zneli skvele na papieri, museli sme zaistiť, že budú chutiť skvele aj naozaj. Preto náš produkčný tím zakročil, a vybral 5 dvojíc do konečného hlasovania.

Kokos a ananás bola jasná voľba!

Krok 3: Ochutnávka

Po vypracovaní niekoľkých receptov sa nám projekt začal rysovať pred očami a vznikli prvé kocky! Ako obvykle, medzi prvými testovacími králikmi boli naši zamestnanci, ktorí testovali niekoľko verzií príchutí, aby vyhodnotili, ktorá z nich je tá najlepšia. Zorganizovali sme ochutnávkové dni na našich predajniach, aby chuť otestovala aj naša komunita. Mala sa hodnotiť farba, intenzita a chuť. Vďaka tejto veľkej pomoci, v tomto dôležitom kroku, sa nám podarilo vytvoriť konečnú verziu našej novej príchute (ktorej názov sme v tejto chvíli nepoznali!).

Krok 4: Design

Vo fáze návrhu bolo treba splniť dva ciele: 1) určiť náladu príchute, to znamená aké pocity/emócie by mala vyvolávať, a 2) navrhnúť obal. Počas celého procesu nám opäť stála po boku naša komunita. Návrhy designu a mood boards od našej komunity dokázal náš designérsky tím využiť na maximum. Výsledok? Príchuť, ktorá dokonale vystihuje podstatu leta v tropickom raji.

Krok 5: Názov

Teraz, keď už bola chuť aj design našej príchute na svete, chýbalo nám to posledné – názov. Spravili sme hlasovanie s tromi možnosťami: KOKO PIÑA, HONUA (havajsky svet) a WAIMEA (meno havajskej pláže). KOKO PIÑA bola jasným víťazom tohto hlasovania. A naša nová príchuť bola hotová!

Celý tento tvorivý proces nám pripomenul, ako veľmi je pre nás dôležitá naša komunita a sme veľmi vďační za jej podporu. Teraz, keď je KOKO PIÑA hotová, dúfame, že sa pri jej pití budeš baviť rovnako dobre ako my pri jej vývoji.