V akých krajinách je aplikácia dostupná?
Naša aplikácia waterdrop® Hydration je k dispozícii na stiahnutie v týchto krajinách: Austrália, Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lichtenštajnsko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Nový Zéland, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Spojené kráľovstvo, Spojené štáty a Srbsko.
Stratím svoje údaje, ak odinštalujem aplikáciu?
Tvoje údaje zostávajú uložené v aplikácii waterdrop® Hydration a možeš ich obnoviť, keď sa znova prihlásiš, aj keď používaš iné zariadenie. Nezabudni sa vždy prihlásiť pomocou rovnakého používateľského mena a výberom rovnakej krajiny, a môžeš tak obnoviť svoje údaje.
Aký je rozdiel medzi úrovňami a odznakmi?
Úrovne sú založené na počte dní, ktoré ukončíš plnou hydratáciou. Odznaky sú založené na špecifických výzvach, ako je napríklad pitie určitých príchutí kociek waterdrop®. Ak napríklad vypiješ 100 litrov LOVE, získaš odznak ‚‚Beznádejný romantik‘‘.
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Po prvom prihlásení môžeš vždy zmeniť zadané osobné údaje. Ak to chceš urobiť, prejdi na ‚‚Nastavenia‘‘ a klikni na ‚‚Môj profil‘‘. Odtiaľ budeš môcť zmeniť svoje meno, hmotnosť, dátum narodenia a pohlavie.
Ako sa počíta môj denný hydratačný cieľ?
Tvoj denný hydratačný cieľ sa počíta na základe informácií, ktoré zadáš pri prvom prihlásení (vek a váha), ale tento údaj si môžeš upraviť prejdením do Nastavení a potom do Všeobecné.
Svoju úlohu hrajú aj faktory životného štýlu ktoré ovplyvňujú tvoj hydratačný cieľ ako napríklad športovanie a ak sa zdržuješ na mieste s vyššou teplotou ako zvyčajne.
Ako si môžem prispôsobiť svoj denný hydratačný cieľ?
Svoj denný hydratačný cieľ si môžeš jednoducho personalizovať v Nastaveniach. Presuň sa prosím na ‚‚Nastavenia’’ a potom do ‚‚Všeobecné‘‘. Odtiaľ si môžeš nastaviť svoj personalizovaný denný cieľ.
Ako môžem aktivovať integráciu s aplikáciou Apple Zdravie?
Nedávno sme našu aplikáciu integrovali so službou Apple Zdravie! To znamená, že príjem vody, ktorý máš zadaný v aplikácii, môžeš vidieť priamo v aplikácii Apple Zdravie. Okrem toho sa tvoj hydratačný cieľ v našej aplikácii upravuje podľa tvojej športovej aktivity v aplikácii Apple Zdravie. Ak chceš integráciu aktivovať, otvor aplikáciu waterdrop® a prejdi na ‚‚Nastavenia‘‘, potom ‚‚Integrácia‘‘ a nakoniec stlač tlačítko ‚‚APPLE ZDRAVIE‘‘.
Čo sú mesačné zhrnutia v aplikácii waterdrop® Hydration?
Jedná sa o štvorstranovú správu o tvojich pokrokoch v hydratácii za posledný mesiac, štatistiky o typoch nápojov a waterdropoch, ktoré piješ. Okrem toho tu nájdeš aj niekoľko hydratačných tipov a informácie o trofejach a odznakoch.
Prečo nedostávam svoje mesačné zhrnutie?
Pravdepodobne nemáš v danom mesiaci zaznamenané žiadne nápoje. Ak si myslíš, že zhrnutie máš dostať, neváhaj sa na nás obrátiť.
O čom presne je graf ‚‚Priemerná doba hydratácie?
Ukáže ti, koľko toho vypiješ počas dňa v daných hodinách a pomôže ti zistiť, kedy máš piť viac.
Ktoré nápoje sú v skupine nealkoholických nápojov?
Všetky druhy nápojov okrem vody, kávy a alkoholických nápojov (limonády, čaj, energetické nápoje a ďalšie).
S akými telefónmi a verziami softwaru je aplikácia kompatibilná?
Aplikácia waterdrop® Hydration je kompatibilná s iOS aj Androidom. Používatelia iOS si ju môžu stiahnuť a používať na iPhone alebo iPode Touch s operačným systémom minimálne vo verzii iOS 14.
Používatelia systému Android si ju môžu stiahnuť a používať na zariadení s operačným systémom minimálne vo verzii 8.
Aplikácia waterdrop® Hydration momentálne bohužiaľ nie je optimalizovaná pre tablety alebo iný software ako je Android alebo iOS.
Môžem použiť rovnaký účet na viacerých zariadeniach súčasne?
Cieľom aplikácie waterdrop® Hydration je merať tvoj osobný pokrok v hydratácii, preto ju používaj iba na svojom osobnom alebo hlavnom zariadení.
Pokiaľ sa prihlásiš na inom zariadení, z predchádzajúceho zariadenia sa automaticky odhlásiš.
Ako si môžem nastaviť upozornenie na pitie?
Pripomienky si môžeš nastaviť v sekcii ‚‚Nastavenia‘‘ kliknutím na ‚‚Všeobecné‘‘ a zapnutím možnosti ‚‚Upozornenia na pitie‘‘. Akonáhle to urobíš, budeš si môcť nastaviť frekvenciu a čas, kedy chceš dostávať upozornenia pre pitie vody!
Ako môžem pridať nápoje alebo zmeniť predchádzajúce pridané?
Nápoje si môžeš pridávať a upravovať veľmi jednoducho. Pre pridanie nového nápoja nasleduj tieto kroky:
1. Presuň sa do sekcie ‚‚Pitie‘‘ a stlač tlačidlo ‚‚Pridať nápoj‘‘
2. Vyber typ nápoja, množstvo a pridaj čas
3. Klikni na ‚‚Pridať nápoj‘‘
Ak chceš zmeniť skôr pridaný nápoj, postupuj nasledovne:
1. Zájdi do sekcie ‚‚Denný záznam‘‘ v hornej časti aplikácie
2. Vyber si nápoj, ktorý chceš upraviť kliknutím na tri zvislé bodky
3. Klikni na ‚‚Upraviť nápoj‘‘
4. Uprav ľubovoľné údaje (typ nápoja, množstvo alebo čas) a stlač tlačidlo ‚‚Upraviť nápoj‘‘
Ak potrebuješ ďalšie informácie alebo pomoc, neváhaj sa na nás obrátiť, radi ti pomôžeme!
Mám splnené všetko pre dosiahnutie odznaku a novej úrovne, ale nevidím body na svojom účte. čo mám robiť?
Nemaj strach! Body sa na tvoj účet nepripisujú vždy okamžite. Môže to trvať až 2 dni a závisí to na spojení medzi tvojou aplikáciou a našimi servermi. V prípade, že sa ti body nepripočítajú do 48 hodín, neváhaj nás kontaktovať a my sa na to radi pozrieme bližšie!
Kde nájdem súčasnú verziu svojej aplikácie?
Ak chceš zistiť aktuálnu verziu aplkácie nainštalovanej v telefóne, otvor aplikáciu a prejdi na ‚‚Nastavenia‘‘ a potom na ‚‚O aplikácii‘‘. Pod našim logom waterdrop® nájdeš napísanú verziu aplikácie (a verziu LUCY® Chytrého Vrchnáka).
Koľko kávy a alkoholu je potreba vypiť aby sa aktivovala možnosť ‚‚Dehydratujúcich nápojov‘‘?
Rôzne nápoje majú na tvoje telo rôzny vplyv a následne ovplyvňujú dosiahnutie tvojho hydratačného cieľa.
Ak napríklad vypiješ espresso, k tvojmu hydratačnému cieľu ťa to nepriblíži, pretože tento nápoj nehydratuje, ale voda áno. Čo sa týka alkoholu, je diuretický, budeš musieť vypiť viac vody aby sa vykompenzoval dehydratačný efekt. Neváhaj nás kontaktovať, ak máš ďalšie otázky na túto tému.
Kedy dostanem svoje mesačné zhrnutie?
Vždy v prvom týždni nasledujúceho mesiaca dostaneš zhrnutie z predchádzajúceho mesiaca.
Ukladajú sa niekde moje zhrnutia z predchádzajúcich mesiacov?
Áno, nájdeš ich v sekcii účtu po dobu až 1 roka.
O čom je tabuľka ‚‚Modifikátory životného štýlu‘‘?
Poskytuje prehľad o tom, kedy boli modifikátory životného štýlu v priebehu mesiaca aktivované.
Ako môžem získavať body v aplikácii waterdrop® Hydration?
Pravidelným zaznamenávaním príjmu tekutín si už na správnej ceste k získavaniu Klubových bodov waterdrop®. Existujú dva spôsoby, ako môžeš získavať body pomocou našej aplikácie: - Po prvé, body môžeš zbierať zakaždým, keď dosiahneš novú úroveň hydratácie. - Po druhé, s každým získaným odznakom automaticky získavaš body.