Reklamácia
Ak sa objavil akýkoľvek problém s produktom, napíš nám na e-mail. Do správy prilož číslo objednávky alebo dokladu a taktiež fotografiu alebo krátke video zachycujúce problém. Kolegovia ťa následne budú informovať o ďalšom postupe.
Moja objednávka bola poškodená / neúplná, čo s tým môžem urobiť?
Pokiaľ objednávka dorazila poškodená alebo neúplná, napíš nám prosím na e-mail a pošli fotky všetkého, čo bolo v objednávke, vrátane poškodenia. Nezabudni priložiť taktiež fotku expedičného balenia s QR kódom, ktorý je v rohu krabice, aby sme mohli čo najskôr nájsť riešenie.
Ako vrátiť tovar
Tovar môžeš vrátiť do 14 dní od prevzatia balíčka – odstúpením od kúpnej zmluvy.
Tovar nám odošli na adresu:
Waterdrop CEE s.r.o., Sekaninova 869/3, 614 00 Brno
Použi ľubovoľnú kuriérnu službu. Vratkový štítok neposkytujeme.
Nezabudni priložiť vyplnený formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy.
Môžem vrátiť produkt a vymeniť ho za iný?
Momentálne bohužiaľ možnosť výmeny neponúkame. Každé vrátenie znamená automaticky vrátenie peňazí, takže si potom môžeš objednať produkt, ktorý chceš.
Môžem vrátiť otvorené balenie?
Nie, pretože sa produkty waterdrop® radia medzi potraviny, môžeme z hygienických dôvodov prijať iba neotvorené balenia.
Kde nájdem formulár na uplatnenie reklamácie?
Fromulár pre uplatnenie reklamácie nájdeš tu.
Kde nájdem formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy?
Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy nájdeš tu.