Vítej ve waterdrop®…Novaku Djokoviči.

Máme novinky…

Našim novým ambasádorom a investorom, sa stáva Novak Djokovič, jeden z najviac svetovo rešpektovaných a uznávaných tenistov.


Prečo toľko radosti? waterdrop® pokračuje vo svojom poslaní zmeniť nápojový priemysel a status quo. Rozhodli sme sa zvýšiť povedomie o negatívnom dopade nezdravých sladených nápojov v plastových fľašiach – teraz nie sme vo svojej vízii sami. Novak Djokovič zdieľa naše nadšenie pre zmenu a vďaka svojim jedinečným skúsenostiam podporuje spoločnosť waterdrop®, aby mala ešte väčší vplyv.


"Stať sa dobrým športovcom nezávisí len na talente a tréningu, ale aj na rozhodnutiach, ktoré robíš pre svoje telo." hovorí Novak Djokovic. „K zdravému životnému štýlu neoddeliteľne patrí aj správna hydratácia bez kompromisov, pokiaľ ide o dopad na životné prostredie. Verím, že spoločnými silami môžeme dosiahnuť skutočnú zmenu a zbaviť sa všetkých plastových fliaš na turnajoch."


Sme obzvlášť hrdí na to, že sa logo waterdrop® objaví na Noleho rukáve počas Australian Open 2023 – a na všetkých ďalších turnajoch.

Prečo waterdrop®?

Od roku 2016 spoločnosť waterdrop® ide proti tradičnému nápojovému priemyslu, cez predstavenie Microdrinku a vytvoreniu globálnej hydratačnej platformy. Waterdrop®, ktorého poslaním je povzbudiť ľudí, aby pili viac vody, sa zaviazala k uvedomelému prístupu k životnému prostrediu a udržateľnému spôsobu práce; znižuje množstvo obalov aj CO2 tým, že prepravuje iba esenciu nápoja. Pred nedávnom waterdrop® vstúpil na trh športových nápojov s produktom Microlyte: kocky bez cukru, ktorá sa zameriava predovšetkým na regeneráciu pri športe. Microlyte je k dispozícii v troch príchutiach a obsahuje päť elektrolytov, deväť vitamínov a zinok. Rovnako ako celé portfólio waterdrop® má Microlyte snahu eliminovať odpad z fliaš vďaka svojej pohodlnej rozpustnej forme.


Teraz, po uvedení Microlyte na trh, ťa môže waterdrop® hydratovať, keď to najviac potrebuješ – počas športu aj po ňom. Preto s nadšením podporuje amerických tenistov Danielle Collinsovú a Taylora Fritza, ako oddaných ambasádorov značky. Spolu s nimi pracuje na tom, aby sa turnaje ATP stali udalosťami bez plastových fliaš – zavedením inovatívnych hydratačných lavičiek.

"Som hrdý na to, že môžem privítať niekoho s tak nabudeným šampiónskym duchom a silou mysle," hovorí generálny riaditeľ a zakladateľ waterdrop® Martin Murray. "Novak je skutočne oddaný planéte a má veľké znalosti o dôležitosti hydratácie. Jeho oddanosť zdravému a udržateľnému životu sa dokonale zhoduje s naším poslaním. Sme presvedčení, že s podporou Novaka Djokoviča môžeme mať skutočný dopad a výrazne zmeniť nápojový priemysel."


Kto je pripravený pripojiť sa k hnutiu waterdrop® a prispieť k zmene planéty? Nezabudni, že každú minútu sa na svete kúpi milión plastových fliaš a podľa organizácie Plastic Pollution Coalition sa 91 % všetkých plastov nerecykluje. Tešíme sa, že s Novakom Djokovičom, začneme pracovať na lepších zajtrajškoch.

Zanechaj svoj komentár

Všetky komentáre sú pred zverejnením schvaľované